Tuesday, November 2, 2010

perasaan tidak bersalah

aku bangun  dan melihat semuanya kelihatan  ok
pertama kali dalam hidup aku dan sekarang ianya kelihatan hebat
perlahan-lahan aku melihat sekeliling dan merasa sangat kagum
aku berfikir, tentang hal kecil yang membuat hidup ini begitu hebat

aku tidak akan mengubah satu pun tentang hal itu
ini adalah perasaan terbaik

perasaan tidak bersalah ini menakjubkan
aku harap ia akan kekal

saat ini sangat sempurna
tolong jangan pergi
aku perlukan kau sekarang 
dan aku akan berpegang pada itu
jangan biarkan ia berlalu begitu saja

aku jumpa tempat yang begitu aman, tiada satupun air mata
pertama kali dalam hidup aku dan sekarang ia sangat jelas
aku rasa tenang, aku sangat senang di sini
ia sangat kuat dan sekarang aku membiarkan diriku tulus

aku tidak akan mengubah tentang hal itu
ini adalah perasaan terbaik

ini adalah keadaan kebahagiaan, kau berfikir kau bermimpi
kebahagiaan di dalam yang sedang kau rasa
sangat indah itu membuat kau ingin menangis
ini adalah keadaan kebahagiaan, kau berfikir kau bermimpi
kebahagiaan di dalam yang kau rasa
ia sangat indah dan membuatkan  kau ingin menangis


perasaan tidak bersalah ini menakjubkan
membuat kau ingin menangis
perasaan tidak bersalah ini sangat cemerlang
tolong jangan pergi
kerana aku butuh kau sekarang
dan aku akan berpegang pada itu
jangan kau biarkan ia berlalu begitu saja

2 comments:

misS myRa said...

ish...pepagi feeling hape la ko ni..lain mcm je..

atoy ah ding dong said...

haha..ni lagu ar beb
innocent-avril lavigne
aku translate ke malay
dngr ar,aku dedicate kt ko

Post a Comment