Wednesday, November 3, 2010

who is your dream girl?

hari ini..
ada seseorang tegur aku
(tipu je..padahal x de sape tegur pon.saje nk sedapkan cerite)

ko nk carik awek camane?
direct aku jwb..muke lawa

lagi?
lawa

lagi?erm..selaen lawa?
cantik,comel,cun dan...lawa.fullstop!

after that baru kite tgok part2 yg laen spt saiz,negeri,perangai, n so on.
selagi x lepas fasa pertama (lawa sume bagai tu), part laen x akan dilihat.
ikut tertib

untuk pengetahuan semua kaum hawa..
ini adalah hakikat sebenar tentang seorang bernama lelaki.bukan jantan.lelaki!


haha..lepas da x dpt yg lawa ,n sedar saham x de ...barulah mereka akan tidak mengikut tertib!

6 comments:

~fiOnAbEE~ said...

atoi...who is your dream girl..not dreaming girl

atoy ah ding dong said...

hehe..akhirnye
aku da jumpe cikgu english aku!
thanx wei..
selalu2 la tegur aku ea ;)

atoy ah ding dong said...

corrected already!

~fiOnAbEE~ said...

oi-oi..ak bukan terer pon la..cet! haha

misS myRa said...

post ni mmg fakta...tp di olah secara merapu...ape2 j la apek oiii

atoy ah ding dong said...

haha..beb,ko olah ar scara best cket kt blog ko
aku nk bace..

Post a Comment